Thursday, October 18, 2007

Aku Takkan Bersuara

Izinkan Cintaku
Berbunga Dihatimu
Biar Terus Mekar
Jadi Pengalaman
Telah Lama Ku Dahaga
Belaian Seorang Insan
Semoga Bersamamu
Ceria Hidupku

c/o
Ku Tak Akan Bersuara
Walau Dirimu Kekurangan
Hanya Setiamu Itu Kuharapkan
Ku Tak Akan Menduakan
Walau Kilauan Menggoda
Kasih Dan Sayangku
Tetap Utuh Untukmu
Hanya Kupinta Darimu
Terimalah Seadanya
Semoga Abadiā€¦
Cinta Ini Sayang
Itu Kudoakan

Tak Mungkin Kan Terjadi
Kehancuran Cinta Kita
Andainya Hatimu
Seperti Hatiku

***Lagu ni slalu plak dok menyanyi-nyanyi dalam hati :) Qasa release ja bila buleh nyanyi lagu macam ni... pasaipa??? Tang korus tuh power betoi.. kalao karaoke, best! Buleh qenggah kuat-kuat! Ahaks~
Tapi kan...
Lagu nih punya maksud tersendiri jugak, kan? Perempuan dan kesetiaan.. Memang tak dinafikan, perempuan memang setia.. perempuan sanggup berkorban apa saja.. kalau dah hati tu rasa sayang, yang buruk pun nampak elok. Emm.. Tu lah.. orang kata, cinta tu buta, dan boleh membutakan...
Sedey jugak ya lagu macam ni?? Merayu-rayu pompuan tu... Laki tu pun bukan la perfect macam Syeikh Muzaffar ka (buleh ka kata dia the most perfect man ever) :) cuma.. depa taktau menghargai perasaan orang terhadap depa. Sedey na? Yes.. so0o sad...

Satu lagi lagu... Aku Mau by Once

Kau boleh acuhkan diriku
Dan anggap ku tak ada
Tapi takkan merubah perasaanku
Kepadamu

Kuyakin pasti suatu saat
Semua kan terjadi
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Selalu bersedia bahagiakanmu
Apapun terjadi
Kujanjikan aku ada

Kau boleh jauhi diriku
Namun kupercaya
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Aku yang rela terluka
Untuk masa lalu

***Hik hik.. awat I emo plak hari nieh? Tak dak lah... :P Cuma suka dengaq lagu-lagu tu. I pun manusia, suka pada keindahan, perasaan sayang dan di sayangi... kan kann?? Sapa takdak perasaan macam tu? Eeeeeeeeeee bukan manusia normal okay???

I m happy :) Tata...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home